torsdag 11. august 2011

Solen skinner og Adressaavisen kom på besøk









Uteplassen iår bestod i all enkelhet av en planke drivved fra sjøen ved Villa Bakkan. For en patina! 
En lavendelplante stortrives på trappa. De rosa blomstene i Norgesglasset er fra hagen til mamma. Nydelige. Hva? 
Og filleryer er det perfekte sitteunderlaget. En gang i tiden vevd på låven, der veven enda står! 

Adressaavisa var nylig innom. De knipset og koste seg. Se selv i avisa 12 august! Eller på nettsidene deres. 

Fortsatt god sommer!!

Sommerklem,

Signe

4 kommentarer:

  1. Hei -gjett om reportasjen i adressa om deg og huset ditt ga meg lyst til å se igjen Leka!!! Som 13-åring ferierte jeg der en sommer hos min gammeltante/gammelonkel - de er forlengst døde, men nå er planlegginga igang for Lekatur:)) Takk for at du deler så private ting som ditt sommerparadis, det huset ditt ga meg veldig de 60-70-tallsvibbene jeg husker fra gammeltantes hus:)))Du har nydelige blogger:))

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar. Du får ta turen en dag.Kanksje vi ses!

    Mvh Signe

    SvarSlett
  3. Nydelig uteplass! Det enkle er ofte det beste.

    Gratulerer med besøk av "Adressa"! Så mange fine bilder de har tatt av plassen din! Det ser utrolig fint ut hos deg, på Leka!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. Fy Farao i furua, så fint hår du har!

    SvarSlett